ponedeljek, 3. december 2007

King Of Kards

V skladu z mojo profesijo me fanatično zanimajo igralne karte. Sicer nisem strasten igralec pokra ali kakšne druge igre, me pa zelo zanima s kakšnimi kartami se zadeve igrajo. Da o redkih in svinjsko dragih kartah sploh ne govorim (ebay, tudi do 300+$ za en paketek kart).

V slovenskem Reader's Digestu (julij, 2007) sem opazil mojstra, ki se na veliko ukvarja z igralnimi kartami. Sicer ni čarodej in tudi strastni kvartopirec ne. Je pa profesionalni delilec kart in predvsem arhitekt, ki gradi makete različnih stavb iz igralnih kart. Možaku je ime Bryan Berg in je tudi lastnik rekorda v Guinnessovi knjigi rekordov.

Več vizualnega materiala je na voljo na njegovi spletni strani: http://www.cardstacker.com/. Pa še to: Berg nikoli ne obžaluje podiranja svojih stvaritev: "Moja umetnina ni popolna, dokler ni porušena," pravi.

Ni komentarjev: