četrtek, 6. september 2007

Worn. Cracked. Faded over the years.

Te karte, poimenovane Series 1800 (namigujejo na letnico?), so moja najnovejša pridobitev s poletnega obiska Londona. V bistvu sem komaj čakal, da si jih bom lahko kupil ... Vsak trik z njimi lahko postane bolj pristen in originalen, the sky is the limit. Priznajte - izgledajo neverjetno, pravzaprav neverjetno stare. Vsaka karta je drugačna od druge - vsaka ima svoj unikaten izgled. Kot pravijo izdelovalci:

No detail was left untouched - artwork on each card was delicately hand-crafted by Ellusionist's top graphic team. Even the seal on the deck looks like it was left in a gritty New York alley "for a spell". Better. Badder. Older.

Karte izgledajo stare in tudi delujejo stare, ko jih držiš v rokah. Ne razumite me narobe - doma imam še vedno moje prve karte (sedaj so stare leto in par mesecev), ki so praktično črne, popolnoma zvite, limaste, kosmate (etc.) od konstantne rabe in so pač za v koš (pa tega ne bom storil, ker si hočem naredit okenske zavese iz kart) - karte Series 1800 so pač brezhibne kar se tiče manipulacije z njimi. Drsijo kot namazane.

PS: Sem ponosen lastnik tako modrih kot rdečih, obe škatlici sta še vedno zaviti v celofan (jih je kar škoda). No, sprobal sem tiste, ki si jih je kupila punca.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

zelo intiresno, hvala